Υπαίθρια διαφήμιση

Γενικά
Με τον όρο υπαίθρια διαφήμιση (οutdoor) εννοούμε όλες τις κατασκευές που γίνονται στον υπαίθριο χώρο για την προβολή της επιχειρήσεως.
Η προβολή μπορεί να γίνει σε ιδιόκτητο χώρο της επιχειρήσεως (ταράτσα, πρόσοψη κτιρίου, πρασιά, ιδιόκτητο οικόπεδο, κλπ.) ή σε ενοικιαζόμενο.
Ο ενοικιαζόμενος χώρος μπορεί να είναι μία ταράτσα ή ένα οικόπεδο επί του οποίου θα στηθεί η διαφημιστική κατασκευή, ή χώρος με υπάρχουσα διαφημιστική κατασκευή και ο πελάτης θα ενοικιάσει μέρος του χρόνου προβολής.
Η προβολή του μηνύματος στην διαφημιστική κατασκευή μπορεί να γίνει με ψηφιακή εκτύπωση σε βινύλιο ή αυτοκόλλητο, με μεταξοτυπία σε βινύλιο ή αυτοκόλλητο ή με εκτύπωση offset σε χαρτοαφίσα.

Πρόγραμμα παραγωγής υπαίθριας διαφήμισης
Με την βοήθεια ειδικευμένου ανθρώπου ή επιχειρήσεως (διαφημιστική) καταρτίζεται το πρόγραμμα παραγωγής της υπαίθριας διαφήμισης:

Τύποι υπαίθριας διαφήμισης
Σήμερα στην Ελληνική αγορά προσφέρονται οι ακόλουθοι κυριότεροι τρόποι υπαίθριας διαφήμισης

  1. Ιδιόκτητα μέσα, που μπορεί η επιχείρηση να αγοράσει και να τοποθετήσει στον χώρο της. Τέτοια είναι:
  1. Ενοικιαζόμενα μέσα, που μπορεί να ενοικιάσει η επιχείρηση για την προβολή του μηνύματος της. Τέτοια είναι:

Κοστολόγηση
Η κοστολόγηση μίας υπαίθριας διαφήμιση εξαρτάται από τα εξής στοιχεία:

Παραδείγματα και εφαρμογές
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών που επιθυμούν να κάνουν υπαίθρια διαφήμιση, παρατίθενται μερικές πρόσφατες εφαρμογές.

 

 

Αλφαβητική Ταξινόμηση, Κοστολόγια, Photo Album, Επικοινωνία

Αρχική Σελίδα, Επιγραφές, Πυλώνες, Νέον, Led, Γράμματα 3Δ, Σταντ & Θήκες, Εκτυπώσεις, Δώρα,

 

Δελτίο πληροφοριών ή παραγγελίας